piątek, 27 lipca 2012

Madonna i marketing kościelny

Episkopat Polski uroczyście zgodził się na świadczenie usług reklamowych w interesie Madonny. Co prawda pomysły przedstawione przez duchownych nie mogły liczyć na choćby odrobinę łaski, jednak biorąc pod uwagę charakterystykę targetu forsowaną przez media kościelne rzecznicy artystki ostatecznie przystali na zaproponowane warunki i zgodzili się, aby koncert warszawski miał charakter egzorcyzmu.


Jak podaje onet.pl - Trzech znanych egzorcystów wystosowało apel dotyczący koncertu Madonny, który ma się odbyć 1 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie. Apelują, by w przypadku, gdy dojdzie do występu Pan Bóg przerwał go na przykład awarią prądu, która "zawsze jest możliwa". "Ostatecznie Pan Bóg może zrobić z naszą modlitwą, co uzna za stosowne, ale prosić możemy" – dodają.

Apel podpisało trzech egzorcystów: ks. Andrzej Grefkowicz, o. Robert Więcek i ks. Paweł Pająk. Jego treść uzyskaliśmy z Centrum Formacji Odnowy w Duchu Świętym "Wieczernik", w którym działa ks. Grefkowicz. W e-mailu, w którym rozesłał ten apel do wspólnot związanych z Centrum, napisał, że "z Bożą mocą jest możliwe nawet całkowite obezwładnienie tego rodzaju inicjatyw (jak koncert Madonny - red.)".

Na wstępie egzorcyści dokonują analizy koncertu Madonny, który odgrywa ona w czasie MDNA Tour. A jeśli ktoś sam chce obejrzeć koncert w sieci, to ostrzegają: - Materiały dostępne na YouTubie są mocne; jest bardzo silny przekaz podprogowy, dlatego nie zalecamy oglądania; (jeśli już, to żeby być w stanie łaski uświęcającej i pomodlić się wcześniej do Ducha Świętego) - napisali w apelu [...] więcej znajdziecie tutaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz