niedziela, 6 maja 2012

joł madafaka



Blacha, znany gangster wychodzi na wolność i to w jakim stylu! - nagrywając piosenki i wchodząc dziarskim krokiem na salony rodzimego szołbiznesu.

-No więc ja to teraz nie będę już nikogo zabijał, nie? W ogóle. Powiem ci, że... już mnie to nie kręci... w ogóle. Ale serio! Nawet napadać na sklepy nie będę. Zresztą weź zauważ, że po co ja mam napadać? Wolę śpiewać. Się człowiek tak nie męczy przynajmniej. Sobie postanowiłem, że wezmę i rozpocznę karierę w szołbiznesie. Trzeba kiedyś skończyć z przeszłością i zacząć się resocjalizować. Tak się składa, że mam dużo do zaoferowania, co nie? bo jestem prawdziwym gangsterem, a nie jakimś tam udawanym. Siedziałem w prawdziwym więzieniu za zabicie prawdziwych ludzi, co nie? Więc sorry, ale kto tu jest prawdziwym gangsta, no weź mnie nie rozśmieszaj! Jakieś tam głąby udają gangsterów w telewizji, a nawet nikogo nie zabiły! Wiem, że wszyscy w Polsce trzymają za mnie kciuki, za moją resocjalizację i za to, żebym już nigdy nie wrócił do zakłądu karnego oraz żebym zrobił karierę w szołbiznesie - więc nie mogę ich zawieść, co nie?

"Co powinno być priorytetem w naszym kraju - pomoc poszkodowanemu czy resocjalizacja przestępcy?" - na ten temat odbędzie się najbliższa debata w zakładzie karnym Kamionki, podczas której zostaną zaprezentowane slajdy, pokazy multimedialne 3D oraz osadzeni zostaną zaproszeni do dyskusji i wyrażenia swoich opinii poprzez malarstwo, rysunek, taniec.

Ok, jakby się komuś wydawało, że to jakiś żart - uprzedzamy - to nie jest żart, a płytę Blachy możecie już dostać w (najlepszych!) sklepach muzycznych. Może pod troszkę inną ksywą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz